merhaba

beyefendi neyin davasını yapıyorsunuz ? ödemenizi geçmişsiniz otomasyonda sorun olmuş telefon etmişsiniz faturanız onaylanmış siz halen neyin davasını yapıyorsunuz.mod arkadaşlar lütfen bir ilgilenin.