Beyfendi konuyu okursanız allahın sizimi benimi islah etmesi konusunda tekrar düşünmenizi tavsiye ederim öncelikle bakkal dükkanı işletmediğinizi yer sağlayıcılığı yaptınızı hatırlatmak isterim ayrıca lütfen müşterilerinizi modlar ile tehdit etmeyin ben r10 hala hizmet aldığım satıcılar varken benim nasıl sorun çıkartan biri olup olmadımı onlara sorun. Paranızı bile takip edemiyorsunuz. Ödeme yaptığım halde yaşadıklarım konusunda düşünemiyorum bile. Ben hiç bir zaman sizi övücü kelimeler kullanmadım. Kötünün iyisi dedim sadece başka şikayet konularında. Belgeyle konuşuyoruz belgelerim ortada işinizi yanlış yapan birisisiniz. Ayrıca tehdit ile iş çözmenin derdine düşmüşsünüz.