merhaba

allah ıslah etsin diyorum sizden.hizmet verecek kişilere tavsiyem kendisine hizmet vermeden önce kırk kere düşününler.

konuya gelecek olursak kendisi bayadır memmun şekilde hizmet aldığını dile getirmektedir.whmcs nin 5.3 deki bir güncellemesinde ödemelerle ilgili bir otomasyon sorunu oluşmuş ve kendisi o tarihde paypal ile ödeme yapmış ödemesi onaylanmamıştır.daha sonrasında otomasyon fatura onaylanmadığı için hizmeti suspend etmiştir.daha sonrasında bize telefon açmış ve telefonda kendisine bilgi verilmiştir.kendisi r10 dan pm attığını geç cevap aldığını dile getirmiş bizde ticket atmasını iletmişizdir taki kendisi aşşağıdaki konuyu açana kadar

https://www.r10.net/hosting-sirketler...ar-dolara.html

bizde konuyu gördük ve kendisinin nasıl birisi olduğunu ve ilerde illaki her konuda sorun çıkarağını bildiğimiz için kendisine diğer ay hizmetini yenilememesini artık kendisine hizmet vermiyeceğimizi ilettik ve gelmiş burda şikayet konusu açmış.lütfen mod arkadaşlar kendisinin amacının ne olduğunu öğrenip lütfen gerekli ceza işlemini yapınız.her önüne gelen böyle konu açarsa firma sahiplerinin işi var.