konuyu uzun zamandan beri takipteyim.. umarım katılanlara faydalı olur ama şahsen ben biraz şüpheyle yaklaşıyorum şimdilik..

eğer olumlu olumsuz bu değişimlerin faydasını gören olduysa onu da paylaşırsa herkese daha faydalı olacaktır.