Başıma geldi...Senin gibi forumları günlerce araştırdım..Her bişey diyenin dedğini yaptım..
Ben yaparım diyen bir pc ci arkadaşa verdim..O da bu tarz programlarla tarattı..
Hiç bir şey başaramadık..
Oysa uğraştıkça veri daha alt katmana gider, geri gelmesi zorlaşrmış..
Ümraniye de bir veri yerine verdim..Laptoptan hdd i söküp vermemi istediler.
Bir hafta sonra bana bir dosya yolladılar..bunlar mı dediler ..evet dedim.
125 dolara kurtardılar hepsini...Herkesin bir mesleği var...Herkes mesleğini yaparsa daha başarılı sonuçlar çıkar...

Hiç gece gündüz uğraşma...