Konu
Kızım olacak, İsmini ne koyayım ?
27-02-2014, 17:16:13
#25
pist10
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Türkçe bir isim koyun bence
anlamsız
arapça isimler koymayın