Kurulumu ben yapmıştım zamanında da o botlar hiç çalışmadı sonra Miniclip ten oyun ekledim onları sildim telif olurmu acaba diye tekrar bir kurayım en iyisi.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:35:19 -->-> Daha önceki mesaj 13:27:13 --

Şuanda dönüşümü yaptım