sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aksamdan beri kafam şişti 2 kere kaldırdım kurdum olmadı.Şimdi çıkmam gerek yarın sabahtan sizin dediğiniz şekilde kurmaya çalışacağım.Teşekkürler.
Rica ederim.