Dgs de bilgisayar inşaat ve elektrik müh bölümleri en cok yüksek puanla alan bölümlerdir. bu sene birinci insaatcı idi gecen sene elektrik idi galiba.. türkce 80 de 80 yapsan sana getirecegi 60 civarı bir puandır standart sapma ile ama matematk sart ve en az 60 yapmalısın.. diploma notu ise 4 üzerinden 4 yaparsan 48 puan alırsın diploma notu carpı 25 carpı 0.8 carpı 0.6 olarak hesaplarsın iste.. mühendislik anlayacagın.. gidebilecegin bölümlere klavuzdan bakmanı ve en düsük hangileri kapatmıs onlara yogunlasmanı öneririm iyice bir arastırmalısın.. sonucta min 3 sene okuyacaksın kazanırsan bu 3 sene okumaya degecek mi yoksa sadece diplomada lisans mı yazacak bunları bilmelisin.. yoksa git acık ögretimde idari bilimler bölümlerinden 3 den basla yani