Bilgisayar programcılığı okuyorum dgs ile geçebileceğim 4 yıllık devlet ünv 'den herhangi birine geçmem gerekiyor. Matematik bilgim sıfır. Ortalamamı yuksek tutsam tercihlerime etkisi olurmu?

Ayrıca bilg prog'dan dgs ile 4 yıllık hangilerine rahatca geçebilirim.