SysteMNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Kuralları Okuyunuz Bölümü Çok Fazla İşgal Ediyorsunuz Tek Siz Satıcı Değilsiniz Bencillik Yapmayınız.
Aynı Ürün İçin 4 Konu Açılmaz ki Kurallarda Mevcut.


https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...lanmistir.html
kurallara aykırı bir durum göremedim 4 farklı renk ürün 4 farklı arttırma. arttırma bitince yenisini açıyorum ya da bitmeye yakın eski konuyu da report ediyorum kilitleniyor. açtıgım konular gayet düzenli. açık arttırma satışını da tek konudan yapamayacagımıza göre bir sorun göremiyorum. varsa bir şikayetiniz konu açabilirsiniz