PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah'a şükür Beşiktaşlıyım ya olursa böyle bir olay direk yollanır ibolarımız gitti o yüzden pascalımız gitti keşke diğer klüplerde bizim gibi davranabilse bu konuda.

not: avatar iddaadan ötürüdür dikkate almayınız
ben avatarı dikkate aldım uzun zamandır profilin böyle güzel gözükmemişti bence