Allah'a şükür Beşiktaşlıyım ya olursa böyle bir olay direk yollanır ibolarımız gitti o yüzden pascalımız gitti keşke diğer klüplerde bizim gibi davranabilse bu konuda.
not: avatar iddaadan ötürüdür dikkate almayınız
ben avatarı dikkate aldım

uzun zamandır profilin böyle güzel gözükmemişti bence