isousluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlar kadar çirkef futbolcu görmedim ben. Hoş her ne kadar Galatasaraylı olsam da Melo'nun da onlardan kalır yanı yok.

Al bendende o kadar. Hele o Emre varya...


iPhone ile Tapatalk aracılığı ile gönderildi.