Konu
Almak İstediğim Laptop Hakkında
26-02-2014, 17:29:07
#4
Ofisimo
oyun oynayacaksanız bence bu marka yı almayın. artı olarak ekran kartınız 2 gb paylaşımsız olursa ıstedıgınız oyunu rahatlıkla oynatır.marka olarak tavsiyem asus alın.