merhabalar. daha önce mp3 çalarını kullanmıştım. gayet kaliteli olduğunu düşünüyorum. bu telefon Türkiye'de satılmıyor. Yurt dışından getirilebilir mi? Gümrük işi nasıl halledilir acaba? 128gb'a kadar dahili hafızası olacak deniyordu fakat 64 en yükseği sanırım. amazonda 500 dolara var bu da 1100 civarı tutuyor. Türkiye'ye getirilebilse çok ucuz ve güzel makina.
http://en.meizu.com/products/mx3-product.html
burda da özellikleri
http://en.meizu.com/products/mx3-specifications.html