benim teee 3 sene evvelki linklerime gödnermeye başladı baktım 2009-2010 da açılmış konuları şikayete başlamış adamlara elli kere mesaj yazdım ama hala devam ediyorlar bu aralar google çok acayip adamlar en iyi olacağız derken olanıda kaybedecekler en kötü olacaklar