Dmoz büyük bir markadır ve çok köklüdür bunu inkar edemeyiz.Ve günümüzde faydası artık yoktur da diyemeyiz faydaları hala var ve olacak da.Ancak benim bir editör olarak görüşüm ; bundan 3-5 yıl öncesinde bu faydaların daha fazla olduğu yönünde.
Dmoz hala google'ın sevdiği ve eski dostu olan bir dizin fakat tabiri caizse eskisi kadar sıkı-fıkı dost değiller arada gidiş geliş yapıyorlar artık hepsi bu

Siz yine de faydalarının azlığını çokluğunu bir kenara bırakıp sitenizin eklenmesi için girişimde bulunun.Eklenirse iyi olur ,eklenmezse dünyanın sonu değil elbette.