mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
FED muslukları açıp dünyayı paraya boğarken konut sahibi olmak avantajlıydı, avantaj yavaş yavaş faize kayabilir tapering döneminde.

(Bir dönem burada "altın her zaman artar" diyenler vardı, yıllardır suskunlar, sakın "konut fiyatları sürekli artar" diyenlerden olmayın, arttığı gibi düşebilir de neticede; hiçbir varlığın fiyatı sürekli artmaz.)



Anaparanın nominal değeri sürekli korunuyor, reel değeri değil. Anapara sürekli enflasyonla eriyor.
Dediğim gibi ana para korunur , sizin dediğiniz gibi de reel değeri ülkenin para biriminin gidişatına göre değişir. Ayrıca ev işinde kiracıyla uğraşmak da var. Parayı vadelide tutmak daha mantıklı. Şuanda bir işi ve geliri varsa konu sahibinin uzun vadelerle daha karlı yatırım yapmış olur.