Reklamlarda hsbc reklamını gördüm hesap işletim ücreti yok diyordu iyi dedim ama maalesef hsbc hesap işletim ücreti yok yalanını anladım.
''Biri fatura olmak üzere en az 500 TL tutarında üç adet aylık ödemesini, HSBC’deki vadesiz hesabından yapan müşteriler hesap işletim ücreti ödemiyor, şube, internet, ATM ve telefon bankacılığı kanallarından, EFT ve havale işlemlerini ücretsiz gerçekleştirebiliyor.''
Diğer bankaların bir çoğu zaten otomatik ödeme talimatı verince almıyor. O nedenle kuveytturk bu konuda rakipsiz tek kuruş almıyorlar şartsız koşulsuz.