evet çok güzel bir oyuna benziyor :d
Dunyaya inat anroid telefon kullanmıyorum

oyuzden oynama fırsatım olmadı
ancak bu tip oyun yapmak ıstıyorum bu oyunu yapmak ıcın kullandıgınız programlar nelerdır uzun suredır kafamda olan bır fıkır var onu yapmak ıstıyorum da
tebrikler.
hocam bunun yapımında hangi dillerden ve hangi tasarım programlarından yararlandın?
teşekkürler.
kullanılan yazılım java eclipse, tasarım ps. arkadaslar