Dinimiz böylesine güzel yaşanmaya layıkken, böyle güzel hikayelere konu olmuşken ve aşkların en yücesini yaşamamız gerekirken, neden daha Fatma ile hocanın ilk karşılaşmasında inş taciz/tecavüz olayı olmaz diye düşündüm ?