FED muslukları açıp dünyayı paraya boğarken konut sahibi olmak avantajlıydı, avantaj yavaş yavaş faize kayabilir tapering döneminde.

(Bir dönem burada "altın her zaman artar" diyenler vardı, yıllardır suskunlar, sakın "konut fiyatları sürekli artar" diyenlerden olmayın, arttığı gibi düşebilir de neticede; hiçbir varlığın fiyatı sürekli artmaz.)


BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faiz daha mantıklı. Ana para sürekli korunuyor. Ev almakta satmak'da zor iş. Tapular vergiler falan derken ıvır zıvır masrafını amorti etmek bile 6-7 ay kirayı götürür.
Anaparanın nominal değeri sürekli korunuyor, reel değeri değil. Anapara sürekli enflasyonla eriyor.