Faizde 250.000 TL ye o kadar para vereceğini sanmıyıyorum. Yapabileceğin en iyi şey, ev al,sat. Kira falan uğraşma. Evi aldıktan sonra da yangın vs durumlar için sigorta yaptırmayı unutma. 2. Seçenek anlıyorsan borsa, 3. Seçenek kira getirisi, 4 seçenek faiz. (en az getirisi faiz olduğu için sonda). Altın ve dövize yanaşma. En azından şimdilik. Ben yapacak olsam bu şekilde yapardım.


Tapatalk'tan gönderildi