Valla Kusura Bakmayın okadar param olmadıgı icin buzamana kadar boyle bir derdimde olmadı acaba ne yapsam diye

yastık altında durmasında gerisi size kalmıs.

yorumlardanda sizi tatmin edecek birseyin cıkmadıgı kanısındayım

en guzeli bildiginizi yapmak nedenine gelince en kotusu tutalımki ev aldınız bir dogal afet oldu yerlebir oldu. faize yatırdınız ulkede kriz oldu para eridi yani demem o ki o parayı size nasip eden yaradan yedirmeyi nasip ettiyse zaten yersiniz.

saygılarımla

hayırlı sabahlar.