Valla Kusura Bakmayın okadar param olmadıgı icin buzamana kadar boyle bir derdimde olmadı acaba ne yapsam diye
yastık altında durmasında gerisi size kalmıs.
yorumlardanda sizi tatmin edecek birseyin cıkmadıgı kanısındayım
en guzeli bildiginizi yapmak nedenine gelince en kotusu tutalımki ev aldınız bir dogal afet oldu yerlebir oldu. faize yatırdınız ulkede kriz oldu para eridi

yani demem o ki o parayı size nasip eden yaradan yedirmeyi nasip ettiyse zaten yersiniz.
saygılarımla
hayırlı sabahlar.