TL olarak tutarsanız paranız değer kaybedecek demek istiyorlar. Faizden kazancağınız tutarın TL nin yıllık bazda değer kaybetmesine neredeyse eşit olacağını söylüyorlar. Yalnız şurada da hata yapıyorlar bana göre, faizlerin bu seviyelerde seyretmesi önümüzdeki günlerde inşaat sektörünü vuracaktır. Buna bağlı olarak insanlar yüksek faiz oranları nedeniyle ev almak için kredi çekemez duruma gelecek. Buna bağlı olarak konut fiyatları talep azalacağı için düşecektir. Benim tavsiyem parayı faize koyun, konut fiyatları ciddi oranda gerileyince faizden alıp konut alın derim.