Boteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haramsa bana haram abi orası sıkıntı değilde şu faiz. enflasyon iliskisini acıklayabilirmisin.Misal 200bin liraya 1000 tl alıyosam aylık , enflasyon %10 düsünce ben zararamı ugruyorum
Enflasyona çok takılma derim. Faizin getirisi iyidir.

Ev alcaksın, bir sürü sorunlarla karşılaşacaksın. Vergisi, kiracısı, evle uğraşacaksın falan filan.
Faiz getirisi, kira geliri ve sattığında edeceğin kardan daha fazla kazandırır.

Bizimde dede'den kalma ev vardı, onu satıp parasını fazie koydum. Babam aslında 2 tane ev alalım dedi ama ben istemedim. Benimde aklımda bir ev ve araba almak vardı ondan da vazgeçip faize koydun. Şimdi onun getirisi ile Mercedes aldım.

Dinimiz faizi her ne karda yasaklasada, faiz insanlara zarar vermeden ve insanların hakkını yemeden, çalmadan kazandırdığı için yemekte sakınca bulmuyorum..