Kesinlikle faiz. Haram vb. tarafı sizi ilgilendirir, kimse gidip de akıl vermesin boşuna konuda. Evi al sat derdi olmadan nakit paradan para kazanıyorsunuz zarar ederim-etmem düşüncesi olmadan. İstediğiniz zaman da anaparayı kullanabiliyorsunuz. Daha ne olsun.
aradıgım böyle biseydi hocam saolasın yanacagız ikimizde ateşte

şaka yapıyorum tabi birde bazı forumlarda enflasyon düsünce paran zarara ugruyor , sadece faizi yesen bile zarara ugruyosun gibi seyler okudum bunun hakkında bilginiz varmı acaba