Ben de kimseye tavsiye etmiyorum. İnsanın psikolojisini harap eden bir yapım. Özellikle gençler asla izlemesin...

monami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arriwals (Gelenler) İzlemenizi Tavsiye Ederim.