izledim de mesele o değil

Nasıl fikirler çıkacak onu merrak ettim.
Işınlanmanın nasıl yapıldığına bağlı zor bir soru değil ama ışınlanmanın mantığını anlamak zor olabilir. Ancak hız zaten verilen enerjiyle bağlantılı olduğuna göre, cismi ışınlamak içinde fazladan bir enerji vermemiz gerekir bundan dolayı hız ile orantılı bir enerji uygulamamız gerekebilir. Bu sayede ışınlanan cismin hızı olmayacaktır. Tam tersine fazladan bir ışınlama enerjisine ihtiyaç duyulmadan yapılabilen bir ışınlama tekniğinde ise hız sabit kalacaktır.