gökteki yıldızların bir çoğunun görüntüsü binlerce belkide milyonlarca yıl önceki görüntüsü. bize ancak bu sürede ulaşıyor. yani geçmişi gördüğümüz söyleniyor. bu mantıkla çok yüksek hızlara ulaşışabilirse ışık hızının üstüne çıkılabilirse ışınlanmanın mümkün olabileceğini düşünüyorum. fakat bu kadar yüksek hıza ışınlanan cisim nasıl dayanacak onu bilemiyorum.