Ben yüzüme yaptırıyorum 11 ay oldu. Yaklaşık 8 seans gittim, devam ediyorum hala. Yüzümdeki kılları bitiremedim 2 seansta gözle görülebilecek miktarda azalacağını sanmıyorum. Bacak ve göğüs bölgesi diğer yerlere oranla zaten yavaş uzar. Bunun etkisi olmasın o?