arkadaşlar merhaba. bir kaç gün önce sipariş verdim bugün öğlen kargodan aldım bilgisayarı. herşey sorunsuz, sıkıntısız, cillop gibi bilgisayar ancak ekranda koyu renkler varken yatay ince ve kısa beyaz çizgiler oluyor. çok zor görünen türden şeyler bunlar. karıncalanma gibi vesaire. pazartesi hemen geri gönderip değişim yaptırmalı mıyım sizce? bu tarz sorun yaşayan oldu mu?
bu arada, casper kötüleyen yorumlar yazmayın, daha bugün aldım ama baya inceledim, ekrandaki bu sorun dışında herhangi bir sorunla karşılaşacağımı zannetmiyorum. çok da beğendim.