https://www.r10.net/showthread.php?t=1117737 bu konuda paylaştığım programa bakabilirsin log okuma için bi sistem yapmıştım metin belgesini sadece veri gelince tetikleniyor ve okuyor ve eklenen satiri okuyor bu sayede her saniyede işlem yaparak işlemciyi zorlamiyor
XT910 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi