saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kartım bugün geldi. Her TEB ATMsinde "para çekme" işlemi yapabiliyor muyuz?
ATM de para varsa kasasında yapabilirsin her TEB ATM ayrıca TEB olma şartı yok biraz daha fazla işlem ücreti verip master logolu tüm ortak atm diye tabir edilen atmlerden para çekebilirsin.


------

Dün 4. kez para yükledim kartta TEB atm ile TL olarak beyler bu işlemde 1 TL normalde para kesme yapması lazımdı fakat bilgi fişinde yapmadı 70 TL yatırdım 70 TL bakiye geçti nakit e sonra denemek için bugünde 10 TL tekrar yükledim bundan da 1TL alması gereken işlem ücreti bsw mi ne onu almadı benden direk yüklediğimi geçti işlem ücreti de 0 TL oldu büyük ihtimal ile web sitesinde de artık 1TL ücret ile yüklenir göremedim.
Beleş oldu o vakit para yükleme