Bazı sitler 4 tane koyuyor hatta 5 tane bunlar nedne bu kurala uymuyor acaba
Onların kullanması kuralın yok olduğunu göstermez. Ayrıca onlar kendini 5. kattan atsa sizdemi atacaksınız. Ben uyarımı yaptım 3 reklamdan fazlası yasak. Biri şikayet eder uyarı veya ceza alırsıınz.