dürüst iş yapıyorum sorun yok , uğraşmak istemiyorum bende biliyorum bir şey çıkmaz ama git gelle uğraşmak istemiyorum
Düsürt iş olduğuna eminmisiniz

yasalara aykırı bir iş yapmıyorsanız neden telaş yapıyorsunuz log tutulur tutulmaz ama yazışmalarınıza göre ben şunu anlıyorum hocam ben banka soyacağım çok para kazanıyorum daha önce bir kaç banka soydum şimdi baya güvenlik önlemleri alınmış şimdi nasıl soyabilirim diyorsunuz yani tutupta kimse T.C yasalarına aykırı birşey için size yol göstermez gösterenede şöyle söyleyim Güçlü,vatanı için düsürt bir Türk demek Güçlü bir Tükiye demektir bırakında yasa yasalığını yapsın sizde başka iş ile yasal para kazanmaya bakın