Birinde gidip başka bir makinadan açtım hesabı, fakat kendi bilgisayarımdan girmek gibi bir ahmaklık yapınca sonraları banlandı. Daha sonra bilgisayarı değiştirdim. Hesap açtım tekrar. Onaylandı fakat bir süre sonra hemen banlandı gene. Bir şekilde tespit ediliyorum

En temiz yolu pinli hesap alıp, kendi bilgisayarımdan hiç girmemek hesaba.


okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sen banlandığın halde, tekrardan nasıl başvuru yapıp almaya çalıştın.Yani hangi kriterleri değiştirdin.
Bende şuan banlıyım normalde.2011 de banlandım.Ancak farklı bir yöntemle başvuru yapıcam yakında.



Ben senin dediğine katılmıyorum aksine.Dünyadaki her Ethernet kartının farklı bir mac adresi vardır.Yani bu durumda farklı bir kullanıcı gibi gözükecektir.