Daha beni dinlemeden "Arkadaş kuralları unutmuş. Gerekli bilgilendirme yapıldı" yazdınız konuya.

Ben size bunu özel mesaj da anlatmaya çalıştım fakat bana "Olabilir, dalgınlık yapmış olabilirsin, kuralları unutmuş olabilirsin ama bunu kabul edip uzatmamak lazım " diyerek bana aptal muamelesi yaptınız.

Kusura bakmayın uslubumu düzeltmeyeceğim.