Hocam itirazlarınızın üslubunu düzeltiniz. Log kayıtların 01.30 gibi almaya başlamış. Bende post tarihini alarak kontrol edip gezinti saatinize bakmamışım. Olur yani insanız. Gözden kaçamaz mı?