mutluinsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalden çok farkı vardır, replikanın replikasıdır. Kore malı replikalar 100 dolardır bunlarda 40 dolardır toptancıda.



çin malı dnr sürümleri kontrol edeyim size yazarım.



Bende kullanmam. İşletim sistemi evet android değil ama internette satanlar andorid diye hakka geçiyorlar. bu telefon görünümlük, arama ve mesajdan başka bir şey beklemeyin. kamerası 1 yada 2 megapiksel olabilir. Açıkça konuşuyorum. sadece aramalık ve mesajlık telefon.. 1 gb dahili hafıza işletim sistemi içerisine kuruludur.
Valla güzel açıklama helal olsun herkes sizin gibi olsa keşke.