isousluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de Woops tarifesindeyim hocam. Bence fiyat ve paket olarak gayet iyi. Ben 23 liraya kullanıyorum. Telsiz kullanım zımbırtısı dahil 25 liraya falan denk geliyor. Yani sizin aylık 30 TL almanız gerekli. Her ay 3,5 lira kalacak size.
Kısaca günlüğüm 1 liraya gelecek.
Düşünceler içerisindeyim... Dediğiniz yöntemi uygulamak benimde aklımdan geçiyordu, sanırım en makul işlemde bu zaten.

İlginize teşekkür ettim.