Merhaba,

Avea woops çıktı herkes biliyor sanırım. Bilmeyende varsa araştırsın, ben ilk duyduğumda tebrik ettim gerçekten.

500 dakika her yöne + 5000 sms her yöne + 2 GB internet Toplamda 23 TL ancak şuanda 200.000 kişiyi doldurdukları için 25 TL olmuş paketleri. Sizce iyi mi? S.E.Ç paketi kullanıyorum aylık 9 liraya 200 dakika her yöne ancak sms için ek paket yapmak isteyince 10 lira daha ek için ödüyorum böylelikle 19 liraya gelmiş oluyor aylık paketim. 5-6 lira fazla verip Woops'a geçmek daha mantıklı gibi geldi. Ancak telsiz kullanım ücreti sıkıntısı var. 25 TL yüklesem her ay 1,35-1,45 devamlı telsiz kullanım ücreti çekiliyor dolayısıyla paketi yapmam için ek ücret daha yüklemem gerekecek. Çıkar yol gösterir misiniz, lütfen?