Teamwiever ile baglanarak şifreyi değiştirerek kendisine teslim ettim. Ödemeyi en başında yapacak idi bende en son yapmasını söyledim tamam dedi.
Daha sonra team'dan çıkmamı istedi bende çıktım 5 dakika geçmedi facebook bendede açıktı ve hesabınıza dayalı işlem yapıldı gibi bir bildirim geldi.
Beş dakika sonra baglanırsın dedi aradan 3 saat geçti bekledim kendisini pm attım dönüş yok cep telefonunu buldum mesaj attım yok skypeden yazdım cevap yok bugün aynı şekilde yok ve kendisi işlem bile yapmıyor.
Bu şekilde iş olmaz kendisi hakkında kaç tane şikayet konusu açılmış ayıptır 300 lira için kendisi rakam verdi o kadar iş yaptık ettik ve dönüş dahi yapmaya tenezül etmiyor. O hesabı da istemiyorum geriye parasıda onun olsun fakat bu arkadaşın forumdan süresiz olarak uzaklaştırılmasını talep ediyorum
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:27:32 -->-> Daha önceki mesaj 01:13:22 --
Bu arkadaş konuları görüyor ve cevap yazmıyor artık rica ediyorum bu şahısı forumdan uzaklaştırın benim hesabım gitti 300 tl parayı göndermedi ve 24 saat oldu hala forumda dolaşıyor rica ediyorum yetkililerden lütfen.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:32:32 -->-> Daha önceki mesaj 02:27:32 --
gereğinin yapılması için kimse ilgilenmeyecekmi sayın yönetici arkadaşlar? başka birisine satacağım hesabı madem engelledi ise satmamı o halde benide magdur durumda bıraktı ise bunun karşılıgını almak zorunda ben şimdi bir şey söylemesem bu arkadaş yarın gene girecek takılacak ben neden bu konuda magdur oluyorum hala anlamış degilim yani diledigi zamanmı para göndericek yoksa keyfi geldigi zamanmı dönüş sağlayacak hala anlamış degilim.