büyük ihtimalle farenjit'dir. çok sıcak yiyecek ve içeçeklerden uzak dur. acilen bir doktora git ve antibiyotik al. antibiyotik genelde 10 gün sürüyor, sakın aksatma ve tamamını kullan, yoksa tekrar eder.
doktora gidip ilaç yazdırana kadar bol bol bal yiyebilirsin. bal çok rahatlatıyor. ben hep öyle yapardım.