indirim kuponu kullanmadan türkiye firmalarından almak çok daha mantıklı geliyor bana çünkü daha evvel 3 dolar vererek domain aldım kart bilgilerimi girerek godaddy firmasından sonrasında ise bu 3 dolar bana sanırım 25 dolar olarak döndü whois bilmem neyi artık bir şeyler oldu da charsbeek yapmıştım