aldığım sigara 8 lira, 4 lirasını her gün devlete veriyorum. arabaya biniyorum, 50 tl yakıt atıyorum, 30 tl'si devlete gidiyor. bir yerden bir şey alıyorum %18 devlete veriyorum. bunlara takılmıyorum, benim takıldığım nokta bu halkın köpek gibi vergi vermesine karşın sesinin hiç çıkmaması.