artik lanet olsun demekten baska birsey kalmadi arkadaslar
yukseltmeyi yaptim, rasgele hatalar aliyorum, domain kaydi yapildiginda bos sayfa ile karsilasiyorum. biktim yemin ederim bu whmcs den. hicbirseyine guvenmiyorum artik.