Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
artik lanet olsun demekten baska birsey kalmadi arkadaslar
yukseltmeyi yaptim, rasgele hatalar aliyorum, domain kaydi yapildiginda bos sayfa ile karsilasiyorum. biktim yemin ederim bu whmcs den. hicbirseyine guvenmiyorum artik.