Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
75 milyonluk ülkeyiz.
40 milyon kişinin telefon kullandığını varsayalım.
Herkesten 1.43 TL kesildiğini biliyoruz.
Aylık devlete telefonlardan sadece 57,2 milyon geliyor.
684 milyon yıllık gelir.
Ülke gelişmesi için vergi verilir tabii ki. Fakat bu kadar paralar nereye gidiyor?
Sırf telefondan yıllık bu kadar gelir alınıyor. Doğalgaz, internet, elektrik, su bunları katmıyoruz hesaba.
Bize yol olarak geri dönüyor ama unutmayalım bu yolları kullanmak için para ödemeleyiz.

Bize hastane yapılarak geri dönüyor ama unutmayalım bu hastaneleri kullanmak için cebimizde para olması lazım.

Bize çevre temizligi veya belediye hizmetleri olarak dönüyor , ama bu hizmetleri almak için çöp vergisi ve kaldırım vergisi ödememiz lazım.


Bu paralarla ne oluyor benzin alıyoruz , elektirik alıyoruz , doğal gaz alıyoruz . Tabi bunları kullanmamız içinde geri vergi ödüyoruz


genel olarak veriyoruz ve gene veriyoruz sonuç olarak . verdiğimizle kutucuklar , gemicikler , saatler , montlar , villalar , rantlar satın alıyoruz.
aramızda şanslı olanlar kömür , makarna , altın çok şanslı olanlarmızda meydanalara giderek bayrak sallıyor 50-100 Tl topluyor
Yol beleş , yemek beleş , yılda 30 tane meydana gitse 3bin tl .
ailede 4 kişi varsa 12bin



Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
75 milyonluk ülkeyiz.
40 milyon kişinin telefon kullandığını varsayalım.
Herkesten 1.43 TL kesildiğini biliyoruz.
Aylık devlete telefonlardan sadece 57,2 milyon geliyor.
684 milyon yıllık gelir.
Ülke gelişmesi için vergi verilir tabii ki. Fakat bu kadar paralar nereye gidiyor?
Sırf telefondan yıllık bu kadar gelir alınıyor. Doğalgaz, internet, elektrik, su bunları katmıyoruz hesaba.

10milyonda faturalı hat olsa , %40 deprem vergisi zart vergisi alınıyor,
En ucuz tarife 10 tl olduğunu düşünürsek .. Ben düşünmeyim