Arkadaşlar adsense'den hesap açtığım zaman sürekli ban alıyorum, üstelik siteler tamamen legal ve hiç bir ihlal söz konusu olmamasına rağmen. Acaba aynı bilgisayar ve ip'den girdiğim için mi sürekli banlanıyorum ? Yani bir nevi benim ip adresim kara listeye mi alınmış.
Bu hesapları açtırma şansım var mı? Banlanan hesaplar ile kayıt olduğum siteler hep kapandı. Şuanda aktif değil o siteler. Eğer bu hesapları açma şansım yoksa ne yapma mı tavsiye edersiniz ?
Pinli bir hesap alamyı düşünüyorum, aldığım hesaba da kendi bilgisayarımdan girmemem halinde bir sıkıntı olmayacaktır sanırım. Fakat bu da sıkıntı. Kendi bilgisayarından girememek
Özellikle bu konuda tecrübe edinmiş arkadaşlardan çözüm önerileri bekliyorum..
sitelerinizi bir araştırın yada işin ehli birine verin linklerinizi iyice bir kontrol etsinler