HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi hiç şüphesiz ki bir ülkenin gelişip ilerlemesi ve güçlü olması için çok önemlidir.
Vergiler hizmete dökülür.

Bence yerinde bir karar telsiz kullanım vergisi amatör bir telsizciyim kendi rulem var Ulaştırma bakanlığı benden alıyor o vakit cep telefonu kullanan da dalga frekansı yayıyor ondan da almalı ki alıyor artık.
75 milyonluk ülkeyiz.
40 milyon kişinin telefon kullandığını varsayalım.
Herkesten 1.43 TL kesildiğini biliyoruz.
Aylık devlete telefonlardan sadece 57,2 milyon geliyor.
684 milyon yıllık gelir.
Ülke gelişmesi için vergi verilir tabii ki. Fakat bu kadar paralar nereye gidiyor?
Sırf telefondan yıllık bu kadar gelir alınıyor. Doğalgaz, internet, elektrik, su bunları katmıyoruz hesaba.